Back

Mission

Vision 2030

Strategies

  1. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອະນຸບານສຶກສາ;
  2. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ;
  3. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາ (ຕອນຕົ້ນ ແລະ ຕອນປາຍ);
  4. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ;
  5. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
  6. ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ຫຼັກສູດ ໃນສາຍອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ.
  1. ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ພະນັກງານຂະແໜງປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນແຂວງ, ໜ່ວຍງານປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນເມືອງ ແລະ ພະນັກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃຫ້ສາມາດເປັນຄູເຝິກ ກ່ຽວກັບ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ (ຊັ້ນອະນຸບານສຶກສາ, ຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ ແລະ ຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາ) ແລະ ການນໍາໃຊ້ ມຄພ. ໃນຂັ້ນສະຖານການສຶກສາ;
  2. ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ຫ້ອງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໃນການສອດແຊກວຽກງານ ມຄພ. ເຂົ້າໃນແຜນການພັດທະນາການສຶກສາຂັ້ນຕົນ;
  3. ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ຜູ້ປະສານງານປະກັນຄຸນນະພາບ ແລະ ພະນັກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
  4. ຈັດຕັ້ງການເຝິກອົບຮົມຜູ້ປະເມີນພາຍນອກ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ໃຫ້ໄດ້ຢ່າງໜ້ອຍ ປີລະ 1 ຊຸດ;
  5. ຂຶ້ນທະບຽນ ແລະ ອັບເດດ ຄູເຝິກວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນແຂວງຂັ້ນເມືອງ, ຜູ້ປະສານງານວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບຢູ່ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ແລະ ຜູ້ປະເມີນພາຍນອກ ຢ່າງເປັນປົກກະຕິ;
  6. ຍົກສູງຄວາມເຂົ້າໃຈຕໍ່ວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ ໃຫ້ແກ່ບັນດາຫ້ອງການ, ກົມ, ສະຖາບັນ ແລະ ສູນ ໃນຂັ້ນສູນກາງຢ່າງເປັນປົກກະຕິ.
  1. ທົບທວນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ແລະ ປັບປຸງວິທີການປະກັນຄຸນນະພາບ
  2.  
  1. ກໍານົດຫຼັກການ ໃນການກໍານົດເປົ້າໝາຍຮັບການປະເມີນພາຍນອກ ສໍາລັບສະຖານການສຶກສາ ແລະ ຫຼັກສູດການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
  2. ເຜີຍແຜ່ເປົ້າໝາຍຮັບການປະເມີນພາຍນອກຕາມແຜນປະຈໍາປີ ແລະ ແຜນຫ້າປີ;
  3. ຈັດຕັ້ງການປະເມີນພາຍນອກ ຕາມແຜນການທີ່ກໍານົດໄວ້;
  4. ເຜີຍແຜ່ຜົນການປະເມີນ ແລະ ຮັບຮອງຄຸນນະພາບ ໃນແຕ່ລະໄລຍະ.