Mission
Vision 2030
Strategies
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອະນຸບານສຶກສາ;
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ;
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາ (ຕອນຕົ້ນ ແລະ ຕອນປາຍ);
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ;
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
- ພັດທະນາ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ ແລະຄູ່ມືປະກັນຄຸນນະພາບ ຫຼັກສູດ ໃນສາຍອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ.
- ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ພະນັກງານຂະແໜງປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນແຂວງ, ໜ່ວຍງານປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນເມືອງ ແລະ ພະນັກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃຫ້ສາມາດເປັນຄູເຝິກ ກ່ຽວກັບ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂັ້ນພື້ນຖານ (ຊັ້ນອະນຸບານສຶກສາ, ຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ ແລະ ຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາ) ແລະ ການນໍາໃຊ້ ມຄພ. ໃນຂັ້ນສະຖານການສຶກສາ;
- ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ຫ້ອງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໃນການສອດແຊກວຽກງານ ມຄພ. ເຂົ້າໃນແຜນການພັດທະນາການສຶກສາຂັ້ນຕົນ;
- ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ຜູ້ປະສານງານປະກັນຄຸນນະພາບ ແລະ ພະນັກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
- ຈັດຕັ້ງການເຝິກອົບຮົມຜູ້ປະເມີນພາຍນອກ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ໃຫ້ໄດ້ຢ່າງໜ້ອຍ ປີລະ 1 ຊຸດ;
- ຂຶ້ນທະບຽນ ແລະ ອັບເດດ ຄູເຝິກວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບຂັ້ນແຂວງຂັ້ນເມືອງ, ຜູ້ປະສານງານວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບຢູ່ສະຖານການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ແລະ ຜູ້ປະເມີນພາຍນອກ ຢ່າງເປັນປົກກະຕິ;
- ຍົກສູງຄວາມເຂົ້າໃຈຕໍ່ວຽກງານປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ ໃຫ້ແກ່ບັນດາຫ້ອງການ, ກົມ, ສະຖາບັນ ແລະ ສູນ ໃນຂັ້ນສູນກາງຢ່າງເປັນປົກກະຕິ.
- ທົບທວນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ແລະ ປັບປຸງວິທີການປະກັນຄຸນນະພາບ
- ກໍານົດຫຼັກການ ໃນການກໍານົດເປົ້າໝາຍຮັບການປະເມີນພາຍນອກ ສໍາລັບສະຖານການສຶກສາ ແລະ ຫຼັກສູດການສຶກສາ ຊັ້ນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
- ເຜີຍແຜ່ເປົ້າໝາຍຮັບການປະເມີນພາຍນອກຕາມແຜນປະຈໍາປີ ແລະ ແຜນຫ້າປີ;
- ຈັດຕັ້ງການປະເມີນພາຍນອກ ຕາມແຜນການທີ່ກໍານົດໄວ້;
- ເຜີຍແຜ່ຜົນການປະເມີນ ແລະ ຮັບຮອງຄຸນນະພາບ ໃນແຕ່ລະໄລຍະ.